BEAR GOODS

0

Geen producten in je winkelmand.


0.00

Veelgestelde vragen

Vraag 1: “Kan ik mijn bestelling volgen?”

Het is mogelijk om uw bestelling te volgen. Bij het verzenden van uw bestelling krijgt u een mail van ons met het Track en Trace nummer. U kunt de bestelling volgen van ons magazijn tot bij u thuis op de mat.

Vraag 2: “Ik zou graag een groter aantal producten willen bestellen, kan dat?”

Het is mogelijk om een groter aantal producten bij ons af te nemen. Voor grotere bestellingen kunt u eenvoudig zelf de webshop gebruiken of contact opnemen met ons op info@beargoods.nl. Wij kunnen dan voor u een op maat gemaakte offerte uitbrengen.

Vraag 3: “Ik zou graag een zakelijke bestelling willen doen, kan dat?”

Wat leuk om te horen dat u met ons zaken wil doen. Wij leveren ook aan zakelijke klanten. U kunt altijd contact met ons opnemen op info@beargoods.nl. Dan maken we voor u een op maat gemaakte offerte of factuur.

Vraag 4: “Mijn producten zijn kapot of beschadigd geleverd, wat kan ik nu doen?”

Het is spijtig om te horen dat er iets stuk is gegaan of beschadigd is tijdens het verzenden. U kunt dan contact opnemen met ons. Dat kan via het contactformulier onder het kopje contact of door ons rechtstreeks te mailen op info@beargoods.nl . Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.

Staat u vraag hier niet bij?

Neem dan contact op met ons via het contactformulier onder het kopje contact of mail ons direct op info@beargoods.nl. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.